L'amici chì sò familiarizati cù i magneti sò cuscenti chì i magneti di boru di ferru sò attualmente ricunnisciuti in u mercatu di i materiali magnetichi cum'è beni magnetichi d'alta prestazione è di costu. Sò destinati à aduprà in una varietà diindustria high-techs, cumpresi difesa naziunale è militari, tecnulugia ilittronica, è l 'equipaggiu medicale, muturi, apparicchiaturi ilettricu, apparicchiaturi ilittronica, è altri campi. Quantu più sò usati, più faciule hè di identificà i prublemi. À mezu à questi, a demagnetization di ferru-boru magnets forti in paràmetri altu temperature hà ricevutu assai di interest.First è primurosu, ci vole à capisce perchè NeFeB demagnetizes in ambienti high temperature.
A struttura fisica di Ne ferru boru determina perchè demagnetizes in ambienti altu temperature. In generale, un magnetu pò generà un campu magneticu perchè l'elettroni trasportati da u materiale stessu giranu intornu à l'atomi in una direzzione specifica, risultatu in una forza di campu magneticu chì hà un impattu immediatu nantu à e cose cunnesse circundante. In ogni casu, e cundizioni di temperatura particulari devenu esse scuntrati per l'elettroni per girà attornu à l'atomi in una orientazione specifica. A tolleranza di a temperatura varieghja trà i materiali magnetichi. Quandu a temperatura hè troppu alta, l'elettroni s'alluntanu da a so orbita originale, chì porta à u caosu. Questu A stu puntu, u campu magneticu lucale di u materiale magneticu serà disturbatu, risultatu insmagnetizazione.A temperatura di demagnetization di ferru metallu boru hè generalmente determinata da a so cumpusizioni specifichi, forza di campu magnetichi, è a storia di trattamentu termale. A temperatura di demagnetizazione per u boru di ferru d'oru hè tipicamenti trà 150 è 300 gradi Celsius (302 è 572 gradi Fahrenheit). In questu intervallu di temperatura, e caratteristiche ferromagnetiche si deterioranu gradualmente finu à ch'elli sò persu completamente.
Diverse soluzioni riesciute à a demagnetizazione à alta temperatura di magnete NeFeB:
Prima di tuttu, ùn surriscalda micca u pruduttu magnetu NeFeB. Mantene un ochju vicinu à a so temperatura critica. A temperatura critica di un magnetu NeFeB convenzionale hè tipicamente di circa 80 gradi Celsius (176 gradi Fahrenheit). Aghjustate u so ambiente di travagliu u più prestu pussibule. A demagnetizazione pò esse ridutta da l'elevazione di a temperatura.
Siconda, hè di principià cù a tecnulugia per migliurà u rendiment di i prudutti chì utilizanu magneti di hairpin in modu chì ponu avè una struttura più calda è sò menu suscettibili à l'influenzi ambientali.
Terzu, cù u stessu pruduttu di energia magnetica, pudete selezziunatemateriali di alta coercitività. Sì chì falla, pudete solu rinunzià una piccula quantità di produttu di energia magnetica per ottene una coercitività più alta.
PS: Ogni materiale hà caratteristiche diverse, cusì sceglite l'appropritatu è ecunomicu, è cunsiderà cun cura in u disignu, altrimenti pruvucarà perdite!
Guess chì site ancu interessatu in: Cumu riduce o prevene a demagnetizazione termale è l'ossidazione di u boru di ferru, risultatu in una diminuzione di a coercitività?
Risposta: Questu hè un prublema cù a demagnetizazione termale. Hè veramente difficiule di cuntrullà. Prestate attenzione à u cuntrollu di a temperatura, u tempu è u gradu di vacuum durante a demagnetizazione.
À quale frequenza vibrà u magnetu di ferru-boru è sarà smagnetizatu?
U magnetismu di u magnetismu permanente ùn serà micca smagnetizatu per via di a vibrazione di frequenza, è u mutore d'alta velocità ùn serà micca smagnetizatu ancu quandu a vitezza righjunghji 60 000 rpm.
U cuntenutu magnetu di sopra hè compilatu è spartutu da Hangzhou Magnet Power Technology Co., Ltd. Sì avete qualchì altra quistione di magnetu, sentite liberu dicunsultà u serviziu di u cliente in linea!
Tempu di post: 23-oct-2023